Čistá Trojka je nástrojem pro komunikaci obyvatel Prahy 3 s radnicí. Prostřednictvím tohoto webu můžete zadávat především připomínky k pořádku a městskému mobiliáři. Všechny podněty budou obratem řešeny a odpověď dostanete mailem.
Ano. Všechny podněty jsou dostupné na našem webu. Na mapě si můžete nechat zobrazit všechny podněty dle data, nebo typu hlášení. U každého nahlášeného podnětu si můžete otevřít informace o tom, co zde bylo hlášeno a jak byla věc řešena.
Ano, možné to je. Dispečer je k dispozici na telefonním čísle 777 269 959 každý pracovní den od 9:00 do 17:00. I podněty sdělené po telefonu budou následně naším pracovníkem zaneseny do webového portálu, takže každý řešený podnět bude zpětně dohledatelný.
Pokud máte tu možnost, používejte prosím přednostně hlášení podnětů prostřednictvím webu.
Rozhodně nikoliv. Čistá Trojka nenahrazuje plošný úklid, který bude probíhat ve stejném rozsahu jako doposud. Smyslem Čisté Trojky je odstraňovat nenadálé nedostatky v ulicích Prahy 3.
Máte možnost zvolit „zapamatovat kontaktní údaje pro příště“ a každé další nahlášení problému z Vašeho počítače, bude před vyplněno.
Snažíme se reagovat, co nejdříve. Garantovaná odezva je do 24 hod. (jeden pracovní den) od nahlášení a potvrzení problému.
Pokud potvrdíte e-mailem nahlášený problém, máme jistotu, že se nebude jednat o planý výjezd.
Ano, budeme se snažit.