Často kladené dotazy - FAQ

K čemu slouží web Čistá Trojka?

Čistá Trojka je nástrojem pro komunikaci obyvatel Prahy 3 s radnicí. Prostřednictvím tohoto webu můžete zadávat především připomínky k pořádku a městskému mobiliáři. Všechny podněty budou obratem řešeny a odpověď dostanete mailem.

Je možné zjistit, co všechno řešila Čistá Trojka třeba v naší ulici?

Ano. Všechny podněty jsou dostupné na našem webu. Na mapě si můžete nechat zobrazit všechny podněty dle data, nebo typu hlášení. U každého nahlášeného podnětu si můžete otevřít informace o tom, co zde bylo hlášeno a jak byla věc řešena.

Je možné své připomínky hlásit také telefonicky?

Ano, možné to je. Dispečer je k dispozici na telefonním čísle 777 269 959 každý pracovní den od 9:00 do 17:00. I podněty sdělené po telefonu budou následně naším pracovníkem zaneseny do webového portálu, takže každý řešený podnět bude zpětně dohledatelný.
Pokud máte tu možnost, používejte prosím přednostně hlášení podnětů prostřednictvím webu. 

To se odteď bude uklízet jen nahlášený nepořádek?

Rozhodně nikoliv. Čistá Trojka nenahrazuje plošný úklid, který bude probíhat ve stejném rozsahu jako doposud. Smyslem Čisté Trojky je odstraňovat nenadálé nedostatky v ulicích Prahy 3.

Je nutné při každém nahlašování problému vyplňovat znovu požadované údaje?

Máte  možnost zvolit  „zapamatovat kontaktní údaje pro příště“ a každé další nahlášení problému z Vašeho počítače, bude před vyplněno.
 

Za jak dlouho po nahlášení problému bude vše vyřešeno?

Snažíme se reagovat, co nejdříve. Garantovaná odezva je do 24 hod. (jeden pracovní den) od nahlášení a potvrzení problému.
 

Proč ještě musím potvrdit e-mailem nahlášený problém?

Pokud potvrdíte e-mailem nahlášený problém, máme jistotu, že se nebude jednat o planý výjezd.
 

Budete pořizovat fotografie z místa, kde je nahlášený problém?

Ano, budeme se snažit.