Čistá Trojka je nástrojem pro komunikaci obyvatel Prahy 3 s radnicí. Prostřednictvím tohoto webu můžete zadávat především připomínky k pořádku a městskému mobiliáři. Všechny podněty budou obratem řešeny a odpověď dostanete mailem.
Ano. Všechny podněty jsou dostupné na našem webu. Na mapě si můžete nechat zobrazit všechny podněty dle data, nebo typu hlášení. U každého nahlášeného podnětu si můžete otevřít informace o tom, co zde bylo hlášeno a jak byla věc řešena.
Ano, možné to je. Dispečer je k dispozici na telefonním čísle 777 269 959 v pracovní dny od 8:00 do 18:00. I podněty sdělené po telefonu budou následně naším pracovníkem zaneseny do online evidence, takže každý řešený podnět bude zpětně dohledatelný.
Pro Vaše podněty a hlášení však prosím přednostně využívejte online formulář a naši mobilní aplikaci.
Rozhodně nikoliv. Čistá Trojka nenahrazuje plošný úklid, který bude probíhat ve stejném rozsahu jako doposud. Smyslem Čisté Trojky je odstraňovat nenadálé nedostatky v ulicích Prahy 3.
Máte možnost zvolit „zapamatovat kontaktní údaje pro příště“ a každé další nahlášení problému z Vašeho počítače, bude před vyplněno.
Snažíme se reagovat, co nejdříve. Garantovaná odezva je do 24 hodin (jeden pracovní den) od nahlášení a potvrzení problému.
Pokud potvrdíte e-mailem nahlášený problém, máme jistotu, že se nebude jednat o planý výjezd.
Ano, budeme se snažit.